Monday, November 29, 2010

Las Kunyadas


Mi vava Devora Benshoam i su kunyada la Sueduasa Karin durante su vijita a Estanbol en los anyos de mil novesyentos i trenta. Su ermano Jean Nessim ke es el sujeto de roman "los eskarinyos de Shimonof" tyene vinido kon su mujer Karin a ver su ermana a Estanbol. Esto oy lo se grasyaz a las fotografias.

Monday, November 8, 2010

Mi vava de Varna


Esta photo la tengo grasyaz a los inyetos de la ermana Estreya de mi vava. En la syedra es la madre de mi vava, Doudou Benschoam.
Mi vava Devora Benschoam Kohen es la segunda en la parte deretcha de la photo kon vistimyenta fonse. La fotografiya kreyo ke es tomada en 1890 en Varna. Devora deve de tener unos disej anyos en esta foto.No tengo visto una photo de mi vava ande era tan manseva. Eya vino a Estambol en 1905 i kazo kon Leon (Yuda) Kohen de Silivri. Pasaron sus vidas en Tevfikiye Apartimani, allado de Benei Brit (Musevi Lisesi), la eskola Judia (ke es tambien renomada ke L'Alliance Francais) en Mektep sokak en la entrada de Dogruyol serka de la Kula. Mi vava mos desho la buena vida en el anyo 1956 en Estanbol.

  El espanyol sefardí  Paperback – 2 abril 2024 de  Manuel Gálvez Ibáñez   (Autor)